środa, 25 stycznia 2012

nowy kosmetyk :)

Hej :) dziś Wam zaprezentuje mój nowy nabytek < moje 2 nowe nabytki >.
1. lakier do paznokci z H&M kupiony na wyprzedaży :)
2. odżywka do paznokci z ROSSMANA
3. płyn do zmywania paznokci z ROSSMANA

1.lakierów nigdy dość już mam dosyć sporą kolekcję możecie ją zobaczyć poniżej :) ale ten zakup był strzałem w 10 ! po pierwsze świetna cena a po drugie kolory :) idealne na karnawał < złoty > ale też na codzien
<fioletowy>

2. odżywka - pewnego dnia udałam się do ROSSMANA po zakup odżywki do paznokci, do rozdwajających się i łamiących się  < tak mam straszne z tym problemy > i akurat w promocji była seria Lovely, średnio przepadam za lakierami z tej kolekcji, ale słyszałam, że dobre mają odżywki do paznokci więc się skusiłam :) i to był najlepszy zakup z tej serii :) odżywka działa bardzo dobrze, już tak mi się nie łamią ani nie rozdwajają paznokci i działa świetnie jako lakier :) nie niszczy tak płytki :) poniżej możecie zobaczyć efekt pomalowanych paznokci samą odżywką < czyż nie wygląda ładnie ? >

3. płyn do zmywania paznokci z ISANA uwielbiam go pachnie ślicznie !!! i płytka paznokcia też pachnie jest to zapach migdałów <3 POLECAM ze względu na jakość i cenę :) max. 3 zł

a oto zdjęcia:
KOLEKCJA+zmywacz ISANA

stojące - odżywka !!!


lakiery H&M

lakiery H&M

odżywka LOVELY

tak wyglądają paznokcie po nałożeniu odżywki



trochę fioletowy wyszedł blado, ale już niedługo zaprezentuję Wam go na paznokciach !!!
a teraz lecę do Super-Pharm :) jeśli coś kupię to od razu Wam wieczorem zaprezentuję i jutro mój dzisiejszy outfit :)

POZDRAWIAM Dominika

8 komentarzy:

  1. ups, trochę zdjęcia wyszły poza ... wybaczcie

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się skuszę na tę odżywkę, skoro ją polecasz ;) a ile kosztuje? co do lakierów z h&m to świetne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje taniego zakupu torebki ;))
    ja swoja dostalam , takze nic za nia nie dalam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. spróbuj lakierów Virtual z winylem, ja się zakochałam :)

    obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie dostanę te lakierki ? i jaka jest ich cena ?

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo rzeczy z motywem flagi znajdziesz w Cubusie i teraz w najnowszej kolekcji New Yorkera

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam złoto, świetny lakier !
    kaatys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka kupiona juz jakis czas temu,ale nadal dostepna w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń