wtorek, 24 stycznia 2012

be my LILOU

Pewnie każda z Was słyszała o bransoletkach LILOU < a teraz już nie tylko bransoletkach >.  Jestem typową lilouholiczką, kocham je. Pierwszą lilou dostałam na urodziny i od razu się zakochałam, następną dostałam w tym roku na święta i mam zamiar kupna kolejnej, może teraz wisiorek ? polecam odwiedzenie strony LILOU i zakupienia swojej bransoletki - na pewno nie pożałujesz :)

a Tutaj umieszczam zdjęcia moich 2 bransoletek < sorry za jakość :( >
RAZ JESZCZE SORRY ZA JAKOŚ :(

8 komentarzy:

  1. Naciskasz, kopiuj i wklej. Oszczędź sobie i nie spamuj. piszesz obserwuje, a jakoś nie widzę, żebyś to robiła. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ;) i na moich ulubionych kolorach. bardziej mi się podoba ta z koniczynką. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory : cappucino i toffi :) koniczynka trochę zniszczona, ale i tak ją kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, w każdym ;) szukaj przy zwykłych szamponach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo to dziś się chyba wybiorę :)ale to się nim pryska włosy i już ?

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te bransoletki, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń