wtorek, 24 stycznia 2012

Zakupowe szaleństwo

Która z nas nie kocha zakupów ? a szczególnie jak są wyprzedaże ? niedawno wybrałam sie na małe szaleństwo zakupowe. Chociaż uważam, że tegoroczne wyprzedaże są średnie, bo ciężko jest dostać rzecz którą się ma upatrzoną i jeszcze trafić w rozmiar, najlepsze wyprzedaże były przed sylwestrem :) żałuję, że wtedy nie poszłam, no ale się pochorowałam, dobra wróćmy do moich ostatnich zakupów, kupiłam parę topów i 2 swetry, jeden bardziej na wiosnę :) nie wiem, jak Wy, ale ja niedługo będę przemeblowywać szafę na ubrania wiosenne.
A tutaj proszę moje ostatnie zdobycze :)
topy MANGO- 29 PLN

topy MANGO - 9 PLN

sweter- H&M 39.90 PLN - nowa kolekcja 

sweter z RESERVED - 49,90 PLN


Wszystkie rzeczy oprócz miętowego sweterka kupiłam na wyprzedaży :)

7 komentarzy:

  1. Zakochałam się w swetrze z reserved, świetny jest ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ; >
    kaatys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki kupiłam jakieś 2 lata temu i w pierwotnej postaci były długie, potem je obcięłam ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek ma piekny kolor! a ogólnie, to swietny blog! prowadz go :D fajnie zaczelas :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy. Najbardziej podoba mi się miętowy sweterek i pierwszy top.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sweterki! Kocham tę część garderoby... ;D

    Ja również obs ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. sweter z reserved zdecydowanie mi przypadł do gustu! jeszcze taki tani! no musze go poszukać u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń