środa, 1 lutego 2012

Moje kochane blogowiczki !!!!

 Wiem, ostatnio Was bardzo zaniedbuję z postami, ale to ze względu na brak czasu i powolny internet :( Pewnie wiele z Was wróciło teraz do szkoły ja jestem jedną z tych, które w poniedziałek zakończyły ferie i chodzą teraz, podczas tych megaśnych mrozów do szkoły < o tak jest mega zimno >
 Zaczęłam testować ostatnio 3 nowe rzeczy i z efektami testów podzielę się już w najbliższym czasie < okolice weekendu>.
 Co do mojego ostatniego postu to widzę, ze spodobała Wam się marynarka. Marynarka jest to dla mnie rzeczy bez której nie potrafię sie obejść wiosną i latem. Uważam, że najlepsze marynarki są w Stradivariusie pod względem stylu, koloru no i ceny :). Zauważyła, że wpadł Wam do gustu mój naszyjnikozegarek z Avonu, powiem tak jest bardzo praktyczny :) i ładny. Jak go dostałam był otwierany, ale za namową mojej kochanej Ani oderwałam drzwiczki i nie żałuję, bo teraz wygląda jeszcze lepiej :)
 Trochę się rozpisałam :) Nie dodam dziś żadnego zdjęcia, bo nawet nie mam jakiego :( ale już koło weekendu będziecie mogły podziwiać moje nowe kosmetyki i poświęcę jeden post na moje wyczyny kulinarne:) więc będzie warto wpaść do mnie i poczytać :)
 AAAA  i bym zapomniałam : czekam na paczuszkę z oriflamu :) zamówiłam sobie z nowego katalogu czerwoną szminkę w atrakcyjnej cenie, mam nadzieje, że nie bd żałowała :) podzielę się z Wami refleksjami na temat tego zakupu jak tylko ją dostanę :)


A teraz zmykam na gorącą herbatkę i odrabianie przerażającej mnie fizyki

3majcie się CIEPŁO podczas tych mrozów i używajcie kremów ochronnych :)

2 komentarze:

  1. Ja też mam powolny.. ;C. O taak, marynarki są świetne! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie niestety w ogóle nie pasuje czerwona szminka.. jestem blada i w ogóle jakaś nie taka.. wyglądam jak klaun z nią na ustach ;| czekam na nowe recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń