sobota, 4 lutego 2012

Zielona hernatka z miętą :)

 Dziś zamieszczam nowy post, ale będzie on inny niż poprzednie, bo to nie outfit ani nie nowy kosmetyk :)
Dziś zaprezentuję Wam moją ULUBIONĄ i NAJLEPSZĄ jaką piłam herbatkę . Jest nią Lipton Green Tea Mint. Ta niezwykła i unikalna kompozycja zielonej herbaty i mięty jest skierowana do wszystkich osób, szukających orzeźwienia. Zielona herbata została połączona z mięta, która znana jest ze swoich odświeżających i lekko chłodzących właściwości. Mieszanka ta pozwala ukoić pragnienie i jednocześnie skorzystać ze zdrowotnych właściwości zielonej herbaty.  Polecam Wam ją strasznie !!! Jest po pierwsze rozgrzewająca, po drugie zmniejsza zdenerwowanie a po trzecie wspomaga zdrową dietę :)))
 Polecam Wam kupienie jej, znajdziecie ją wszędzie cena waha się od 5,50 w Auchan do 8.60 w Rossmanie :)

Poniżej umieszczam parę zdjęć :
tak wygląda opakowanie 25 saszetek :)
parzenie, najlepiej parzyć tak 5-8 min, aby nabrała smaku mięty


aaa to mój kubeczek :)
 A Wy piłyście może tą herbatę ? Jeśli tak napiszcie jak Wam smakowała ? A może któraś z Was piła inny smak, bo jest jeszcze jaśminowa, cytrynowa i orientalna , piłyście ? Podzielcie się opiniami :)

A teraz ja zmykam pić już dobrze zaparzoną herbatkę i wkuwać geografię a później mały wypad na zakupy, jak coś kupię to dziś wieczorem zamieszczę posta :)


POZDRAWIAM

4 komentarze:

  1. Sorry za literówkę w temacie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zieloną herbatę! tej jeszcze nie piłam, ale widzę, że muszę spróbować ;) aktualnie jestem na etapie wykańczania minutki zielonej z malinką i żurawiną <3 i mam jeszcze dwie inne do spróbowania w kolejce ;) mniami

    OdpowiedzUsuń
  3. piłam imbirową, ale niezbyt udana. Za to ta może byc super!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak można pic zieloną herbate.. oj niee. to nie dla mnie. Miętowa owszem, ale jedynie z mięty ususzonej z ogródka babci:)

    zapraszam do siebie http://sparkle-asleep.blogspot.com/ może zechcesz obserwowac? :))

    OdpowiedzUsuń