środa, 15 lutego 2012

Po długim czasi nadszedł czas na nową notkę :)

 Hej, wiem bardzo długo nie umieszczałam nowych postów a to za sprawą szkoły . Dziś umieszczę posta, który miał się znaleźć tutaj już tydzień  temu . Mój weekendowy manicure :




 Do mojego manicure użyłam 2 lakierów. O fioletowym pisałam Wam we wcześniejszych postach natomiast o beżowym jeszcze nić. Jest to lakier marki Sephora i wydaje się być bardzo fajny i wgl, ale ma swoje wady, dokładniej jedną wadę : bardzo szybko schodzi w porównaniu z tym z h&m. Ale wiecie co i tak lubię lakierki z sephory :)

W następnym poście podam Wam przepis na koktajl z mrożonych truskawek < tęsknicie za latem tak jak ja? to idealny przepis >:)

POZDRAWIAM

1 komentarz:

  1. mniam, zrobiłaś mi smaka na koktajl ;) ten beżowy lakier śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń